miercuri, 19 noiembrie 2008

Prof. univ. dr. IOAN BOLOVAN

Candidat al Alianţei PSD + PC pentru Colegiul senatorial nr. 1 Cluj-Napoca


Dragii mei clujeni,

Vă chem să votaţi. Nu staţi deoparte, este momentul să schimbaţi istoria, să vă schimbaţi viaţa. E momentul unei Schimbări majore.
Dragii mei, 30 noiembrie poate fi o zi istorică, pentru că Voi o puteţi face astfel. E oare o coincidenţă că avem votul uninominal şi votăm cu o zi înainte de 1 Decembrie? Se împlinesc în acest an nouă decenii de când străbunii noştri au scris istoria României Mari (sau dodoloaţe, cum spunea un mare scriitor de-al nostru ardelean). E voinţă divină, e providenţă.
Istoria este povestea faptelor oamenilor. Puteţi determina Schimbarea ţării şi să contribuiţi la crearea unei Românii mari şi puternice, prospere şi demne, aşa cum au făcut înaintaşii noştri acum 90 de ani.
Sunt gata să vă reprezint în Parlamentul noii ţări, eu, Ioan Bolovan şi toţi colegii mei candidaţi ai alianţei PSD+PC.
Sunt fiu de ţăran ajuns profesor universitar prin cinste, muncă, onestitate, şi nu mă tem să muncesc atât cât este nevoie. Sunt corect, cinstit, competent şi intenţionez să nu mă schimb (ca şi proverbul “Apa trece, pietrele – Bolovan-ii rămân” - neschimbaţi).
Îmi propun să-mi folosesc întreaga experienţă pentru a schimba viaţa oamenilor în bine, un lucru greu dar nu imposibil dacă suntem uniţi, solidari şi cu credinţă în Dumnezeu.
Protecţie Socială prin Dezvoltare

3 comentarii:

Anonim spunea...

Sunteti extraordinar!Felicitari si mult succes in continuare!Timisoara

Anonim spunea...

Pancota e mandra de tine,Ionica! Dac-am fi la Cluj,te-am vota cu totii,ca te stim un OM adevarat!Dumnezeu sa te alduiasca,iar in 30 noiembrie sa ne bucuram pentru victoria ta!

Ioan Bolovan spunea...

Oricine ati fi, ma bucur ca nu sunt singur. Va multumesc pentru aprecieri si incurajari. Fie bunul Dumnezeu cu noi toti.